Spørsmål og svar

Hver uke svarer Annlaug Madland på medlemmenes spørsmål

 

 

Annlaug Madland er førskolelærer og har hovedfag i pedagogikk fra Universitetet i Oslo. Hun har lang erfaring fra arbeid i barnehage og med å utdanne førskolelærere

0-6 på facebook

Besøk 0-6 på Facebook:

Min minnebok

Med Min Minnebok fra 0-6 systematiserer du enkelt innholdet til barnas avslutningsperm. Det er et vakkert design laget av 0-6 spesielt til barnehager og det gir barnas "avslutningsperm" en flott innpakning i tilllegg til at den har flere praktiske løsninger som lomme for CD med digitale bilder eller annet og kuttet ut ramme til bilde på forsiden.

Les mer>>

« Eiere av private barnehager: - Tragisk at Oslo kommune vil stoppe oss | Main | Hva er viktigst, lek eller læring? »
onsdag
okt192016

Kastanjedyr

Det er høst og her jeg bor snubler vi i kastanjenøtter som ramler ned fra trærne.

I går samlet vi ei bøtte full på få minutter. Disse kan brukes.

Du renger:

Kastanjenøtter
Fyrstikker

Slik gjør du:

Lag et lite hull i skallet med noe skarpt og stikk fyrstikker nedi hullene. Klipp av svovel på fyrstikkene før du gjør dette. De største barna klarer dette selv, mens de minste nok trenger litt hjelp. God høst! 

Reader Comments

There are no comments for this journal entry. To create a new comment, use the form below.

PostPost a New Comment

Enter your information below to add a new comment.

My response is on my own website »
Author Email (optional):
Author URL (optional):
Post:
 
Some HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
0-6
Munkerudveien 79 G
1165 Oslo
Tlf: 482 87 059
E-post: anders@0-6.no
Org nr: 986405887
0-6 drives av:
0-6 Utvikling Nederhoed
Munkerudveien 79 G
1165 Oslo