0-6 på facebook

Besøk 0-6 på Facebook:

Min minnebok

Med Min Minnebok fra 0-6 systematiserer du enkelt innholdet til barnas avslutningsperm. Det er et vakkert design laget av 0-6 spesielt til barnehager og det gir barnas "avslutningsperm" en flott innpakning i tilllegg til at den har flere praktiske løsninger som lomme for CD med digitale bilder eller annet og kuttet ut ramme til bilde på forsiden.

Les mer>>

« Ulykker og dødsfall | Main | Planleggingsdag »
fredag
jan142011

Sansemotorisk trening

?Spørsmål

De neste to månedene har vi sansemotorisk trening og sansetrening blant de aller minste i barnehagen vår. Kan du anbefale noe god relevant faglitteratur?
Takker så mye på forhånd!
Vennlig hilsen

Torill

!Svar

Hei, Torill!

Etter å ha forhørt meg litt, har jeg funnet fram til boka du trenger. Jeg har hørt mye bra om denne boka. Kanskje noen av leserne har annen litteratur de vil anbefale? Lykke til med spennende opplegg for de minste!

Berg, Anne og Kippe, Karin. 2006. Småbarnas kroppslige verden.

Sansemotorisk utvikling hos barn 0-3 år. Boken gir gode forslag til hvordan en kan tilrettelegge for sansemotorisk trening

Annlaug

Reader Comments

There are no comments for this journal entry. To create a new comment, use the form below.

PostPost a New Comment

Enter your information below to add a new comment.

My response is on my own website »
Author Email (optional):
Author URL (optional):
Some HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
0-6
Munkerudveien 79 G
1165 Oslo
Tlf: 482 87 059
E-post: anders@0-6.no
Org nr: 986405887
0-6 drives av:
0-6 Utvikling Nederhoed
Munkerudveien 79 G
1165 Oslo