Spørsmål og svar

Hver uke svarer Annlaug Madland på medlemmenes spørsmål

 

 

Annlaug Madland er førskolelærer og har hovedfag i pedagogikk fra Universitetet i Oslo. Hun har lang erfaring fra arbeid i barnehage og med å utdanne førskolelærere

0-6 på facebook

Besøk 0-6 på Facebook:

Min minnebok

Med Min Minnebok fra 0-6 systematiserer du enkelt innholdet til barnas avslutningsperm. Det er et vakkert design laget av 0-6 spesielt til barnehager og det gir barnas "avslutningsperm" en flott innpakning i tilllegg til at den har flere praktiske løsninger som lomme for CD med digitale bilder eller annet og kuttet ut ramme til bilde på forsiden.

Les mer>>

« Hva skal til for at de minste i barnehagen skal ha det bra? | Main | Barnehagene mangler pedagoger »
fredag
jan112013

Bruker kjøpesenteret som barnehage

Kilde: Aftenposten Foto: Sandvika småsenter

På Sandvika Småsenter på kjøpesenteret Sandvika Storsenter begynner det å bli kø av barnevogner. Mamma Linn-Tanja Ørjasæter (31) ser etter William (13 måneder) inne i parkens knallfargede lekeslott.

– Dette er et bra tilbud for oss som ikke har barnehageplass. Her kan han møte andre barn. Når han blir litt større kan det hende at jeg kan gå rundt på kjøpesenteret mens han leker her, sier Ørjasæter.

Åtte timer i uken

I løpet av ett år passer Sandvika kjøpesenter på rundt 10.000 barn. Spesielt i helgene har senteret nå lange ventelister, og også på hverdager har pågangen økt.

– Det finnes de som er her to timer fire ganger i uken. Det er bra, for da blir vi godt kjent med både barna og foreldrene, sier eier av Sandvika Småsenter, Linn Todnem Borrmann.

Reader Comments

There are no comments for this journal entry. To create a new comment, use the form below.

PostPost a New Comment

Enter your information below to add a new comment.

My response is on my own website »
Author Email (optional):
Author URL (optional):
Post:
 
Some HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
0-6
Munkerudveien 79 G
1165 Oslo
Tlf: 482 87 059
E-post: anders@0-6.no
Org nr: 986405887
0-6 drives av:
0-6 Utvikling Nederhoed
Munkerudveien 79 G
1165 Oslo